יום רביעי, 5 בנובמבר 2014

ביקור במשרדי מחלקת החינוך

התכנית בשבוע של וושינגטון די.סי אורגנה ע"י גוף בשם
Family & Health International -  FHI360, נציג מהחברה, בחור נחמד בשם מרק ויינשטיין (יהודי כמובן) מלווה אותנו. הנושאים המרכזיים השבוע הם:
U.S. Government Education Technology Policies

Global Partnerships for Educational Expansion Initiatives


בקרנו במשרדים של מחלקת החינוך  (ED)  US Department of Education. הכניסה למתחם לוותה בבדיקות בטחוניות דקדקניות בדומה לבדיקות שנעשות בשדה התעופה -  הורדת חגורות, חליצת נעלים, הוצאת מחשבים מהתיק, הצגת דרכון , בדיקת הגוף וכו'. במהלך הביקור קיבלנו סקירה על מדיניות הממשל האמריקאי למערכת החינוך K12.
שמענו על גוף לאומי ייחודי שעוסק במדיניות החינוך  CEP – Center on Education Policy הפועל למען החינוך הציבורי ולקידום ושיפור האיכות האקדמית של בתי ספר ציבוריים.
גוף נוסף שהוצג בפנינו הוא המשרד לטכנולוגיות חינוכיות (OET) The office of Educational Technology . המשרד תומך, מקדם ומטמיע את היוזמה של הנשיא אובמה -  ConnectED -   שמטרתה לחבר את כל התלמידים ואת כל בתי הספר לאינטרנט. בהקשר זה OET אחראיים להפקת תכנים דיגיטליים, להכשרת מורים, להטמעת היוזמה באמצעות מובילים מחוזיים District Leaders  ומתאמים טכנולוגים Coordinators  Technology . חברות פרטיות (גוגל, אפל וכו') תומכות ביוזמה באמצעות תרומות של מחשבים, טאבלטים, תוכנות, חומרה וכד'.
הסיסמא שלהם לתכנית:


הערוץ הרשמי של OET ביוטיוב: https://www.youtube.com/user/OfficeOfEdTech

בהמשך היום ביקרנו במשרדים של  חברת  EDC - Education Development Center
אשר הציגו לנו מספר פרויקטים בינלאומיים המשלבים טכנולוגיות בחינוך במדינות מתפתחות . טכנולוגיה מאד שימושית ופשוטה היא רדיו (או בשפה שלהם רדיו אינטראקטיבי) -  טכנולוגיה שמאפשרת לגשר על בעיות חשמל, חיבור לאינטרנט והעדר מחשבים. באמריקה הלטינית למשל, נעשה שימוש רב ברדיו ובמוסיקה להוראת השפה האנגלית במסגרת פרויקט ELA – English for Latin America.
אנו נוסעים מפגישה לפגישה באוטובוס הלימוזינה המפואר הזה:




והנה החברים בקבוצה:




אין תגובות: